my great followers !

Friday 9 September 2011

AKU HANYA WANITA BIASA :)

Tidak ada seorang pun nok dapat dikatakan berkuasa.Hanya TUHAN yang satu itulah maha-Berkuasa. kat sitok ku mok crita hal kehidupan ku. semua manusia ada kekurangan & kelebihan.termasok aku, IM NOT  AN ALIEN , okayy ? :3 tapi ,aku siktauk apa kekurangan & kelebihan aku dkpun. PELIK kan kan ?? dlm hidup aku hanya ada 4 org nok paling ku syg. paling first , of course lar TUHAN yang ESA. nya sorg jk tauk sgala-galanya hal aku. kedua, makpak aku. sidak slalu ada untuk aku. mkn minum aku dh dijaga dr kecik.''MAKPAK , kmk syg ktak duak gilak2.'' HAHA :D . the third one, MY SUPERMAN <3 NATANEL PARIS. aku dh jadi gerek nya 2 bulan lebih. pertama kali ngga nya , FUHH ! cair aku odo ! HAHA. perwatakan-Nya, personaliti-Nya, perlakuan-Nya,sikap-Nya, molah aku jatoh cinta an nya. nya adalah lelaki nok paling ku syg nktok.. the last one is , my besties. Hasmelia , Crisslyn , Marcell ,Celiny , Janet , Michell V. bertuah ku pat kwn kdak sidak. sidak lah tmpat ku luahkan perasaan ku , luahkan tekanan ku, luahkan segala apa nok alami dlm idup tokk. for this time , aku sikmok kehilangan sidak. aku akan sentiasa ingat sidak smpe bila2.
enough2 . cukup2 . we stop here. kbye :)

No comments:

Post a Comment